vrijdag 9 maart 2018

Sundial (36)





Maar toen  moest er nog iets  in de
 onderste linkerhoek komen.
 
De originele onderste linker hoek.
 
Annette opperde een Sterrenbeeld.(dacht ik)
Maar omdat De Sundial afhankelijk is van de Zon
heb ik ons Zonnestelsel genomen.
Dus eerst de Zon dan vervolgens
Mercurius, Venus, Aarde, Mars, Jupiter, Saturnus, Uranus en Neptunus.
Een ezelsbruggetje om de volgorde te onthouden is:
Maak Van Acht Meter Japanse Stof Uw Nachthemd

De wereldbollen van de linker en rechter bovenhoeken.
 

De originelen



7 opmerkingen:

  1. Mooi ezelsbruggetje, letterlijk en figuurlijk! Is de zon gemaakt van allemaal mini vierkantjes of een kant en klaar stofje? Fijn weekend!🤗

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat maakt dit het een persoonlijke quilt. Echt heel mooi en bijzonder !!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat wordt het mooi! Zo origineel en bijzonder. En het ezelsbruggetje ga ik onthouden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super verzonnen en prachtig uitgewerkt! Heel toepasselijk in het thema van de quilt. En bedankt voor het ezelsbruggetje.
    Groetjes van Ageeth.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tjeempie Marja wat een werk is dit geweest zo klein allemaal, wel leuk om het verschil te zien in de ontdekte wereld. en dat ezelsbruggetje kende ik niet. Maarja het zonnestelsel lag ook nooit zo in mijn interesseveld :-) goed weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Indrukwekkend. Wat een mooi en bijzonder project maak je hiervan, ik vind het super.

    BeantwoordenVerwijderen