vrijdag 6 januari 2017

Stoplap RN





 
Zo jammer dat er geen jaartal
op staat
maar volgens mij echt een oudje.
Hij zit ingelijst
waar ik niet zo van houd
maar
er zitten zulke slechte stukken in
dat ik hem er niet uit durf te halen.
 
Wat was ik blij toen deze na heel veel gedoe
toch bezorgd werd,pffff.
Soort liefde-op-het-eerste-gezicht
op deze Stoplap,
dus iets meer betaald dan gewoonlijk,
maar ja, verliefd hè.
 
Hij zou verzonden worden naar
 het dichtstbijzijnde ophaalpunt,
maar dat was volgens DHL dus in Dordrecht
 en niet in mijn eigen 'durup' Papendrecht.
Dat was al jammer,
(hemelsbreed hebben ze gelijk maar
volgens mij rijden die auto's van DHL over de weg
en worden de pakjes niet met postduif/boot verzonden)
daar kwam nog bij dat bij het ophaalpunt
in Dordt geen mensen werken maar kluisjes zijn,
én dat de verzender mijn email adres verkeerd
invoerde en ik dus de 'kluiscode' niet binnen kreeg.
Een mail-wisseling tussen
 de verkoper en DHL,
de verkoper en ik
èn DHL en ik
én een verkoper die op vakantie was,
maakte het dat de lap een week of 4 later
dan gepland en met extra kosten
voor de verkoper toch binnen kwam.

3 opmerkingen:

  1. Wat een verhaal. Te zien aan de foto's is hij inderdaad te teer om los te halen. Het zou me ook niet verbazen als hij niet alleen aan de randen, maar ook in het midden is geplakt.
    Wat een bijzondere aanwinst !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O wat spannend maar heel erg fijn dat het allemaal is goed gegaan.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Marja, het is inderdaad een heel mooie stoplap, maar als ik het verzendverhaal hoor dan kan ik mij voorstellen dat jij wel even met een knoop in je buik hebt gelopen. Gelukkig goed gekomen.

    BeantwoordenVerwijderen