donderdag 1 december 2016

Van een afsluiting en een vertrek.

 
 
Gisteren was het de
laatste dag dat mijn quilts te zien
Een maand van bijzondere ontmoetingen
en gesprekken met quilters en belangstellenden.
Heel bijzonder dat er zo veel de moeite
genomen hebben, soms van heinde en verre,
om een bezoekje te brengen.
Heel hartelijk dank daarvoor!
Ook heel hartelijk dank aan Jan en Ester
voor jullie gastvrijheid!
(jullie zullen nu weer zelf de kachel moeten opstoken)
 
Tegen 5 uur kwam Alex mij ophalen
en in een vloek en een zucht stond
alles weer in de kamer thuis.
 
Nog 1 x samen
'How I met your Mother' kijken
nog 1 x samen eten en dan hup
naar Schiphol.
 
 
 

 
 
Nadat hij dit jaar al een maand naar Thailand
en een maand naar Panama is geweest,
is nu een half jaar naar Australië best wel erg lang.
(ook dat is weer loslaten,pff)
Ax we zijn trots op jou!
 Have Fun!
Love you to Down-Under-and-back!!
X
 
 

6 opmerkingen:

  1. Pfft alweer op pad! Geef ze eens ongelijk, maar down under? Een half jaar? Dat is echt erg lang hoor! Geweldig dat je zoveel mooie lieve bezoekers hebt gehad!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, dat is lang als je kind zo ver weggaat. Maar gelukkig is er skype en facetime en dat helpt !
    Wat fijn dat je zo'n leuke tentoonstelling hebt gehad; ik weet zeker dat het voor de kijkers ook erg leuk was om al jouw moois te mogen zien. Tenslotte heb ik al een voorproefje mogen hebben toen je in Januari op de BloggersBee bij Yvonne enkele prachtquilts aan ons liet zien !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat je tentoonstelling een succes was.
    Ja, een kind wat een half jaar lang ver weg is, ik weet hoe het voelt. Mijn zoon is heel 2008 in Japan geweest, wat was ik blij toen hij weer thuis was.
    Liefs van Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat geweldig dat je zoveel geweldige bezoekers hebt gehad En de tt een succes was. En dan je kind een half jaar weg is zeker lang maar gelukkig kun je veel contact hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn dat het zo goed bezocht is Marja. Kan me voorstellen hoe leuk het was om zoveel quilter's op bezoek te hebben om je quilts te bewonderen. Afscheid nemen is lastig maar wat een geweldig avontuur!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jaja, kleintjes worden groot! Leuk je expositie, misschien moet ik jou eens bellen voor een trunkshow hier....

    BeantwoordenVerwijderen