dinsdag 30 augustus 2016

Ik zet geen steek.....

 
De afgelopen weken bijna geen steek gezet.
Het begon met een nieuwe
'verslaving'

 
Nadat ik 2 seizoenen van Outlander
had gezien,
begonnen aan boek 1
en ben nu halverwege 4
'nog' 5 te gaan:)
Als iets me pakt
laat ik 'alles' vallen
en moet door......
 
 
En toen werd ik 19 augustus
op de fiets aangereden.
 
Achteraf is dat heel erg mee gevallen.
Na een week hoofdpijn
is het nu hoop ik achter de rug.
Gek dat je dan toch daarna
iedere auto anders bekijkt
als je weer op de fiets zit.
 
Vrijdag 26 augustus voor het eerst
pijnvrij dus toch
zaterdag (even) naar Breda
 
Een kleine greep van al het moois
dat er te zien was.












Is het mijn vreemde geest
dat ik dit dan weer
een gekke afbeelding
op deze deur vindt?;)
(in een Katholieke kerk)
 
Hier lig je dan
op je laatste 'rust' plaats.....


 Al heel lang stond op mijn
-wil ik ook nog eens doen- lijst
Staphorster Stipwerk.
Gerda Stegeman gaf deze workshop

 
Voorbeelden van Stipwerk


Rouw Stipwerk

Gerda's eigen telefoonhoesje
en voorbeeld van de boekomslag die
wij kunnen maken van ons Stipwerk
en de gekregen Staphorster stofjes.

 
Mijn eerste werkstukje
 
 
Ik vond het héél leuk! 
Wat zou ik daar graag
nog eens wat verder in duiken.


Heb vulling en achterkant
voor de Polak Sterren gekocht,
dus er zou gedubbeld kunnen worden.....
 
Lief broertje
van harte gefeliciteerd
met je verjaardag vandaag!
X
 
Enne.... 
je kan natuurlijk als bijna 48 jarige
wel met je jonge neven naar Rock Werchter gaan.
Maar ja................
 

5 opmerkingen:

  1. Wat schrikken dat je bent aangereden! Gelukkig valt het mee...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oei! dat is niet leuk, aangereden worden. Fijn om te lezen dat je er geen nare gevolgen meer van hebt en kon genieten in Breda. Wat was er veel moois te zien! Dat stippelwerk heb ik vroeger ook gedaan, erg leuk! Maar ja.....je kunt niet alles hè?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ondanks het achteraf goed afgelopen ongelukje laat je weer veel super mooie dingen zien. succes met je stipwerk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Aangereden ! Dat is niet niks. Sterkte. Dat stipwerk is inderdaad prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook zo gek op Outlander ?! Mee toe ;-)

    BeantwoordenVerwijderen