maandag 18 april 2016

Mandjes Maandag -slot-


 
De Mandjes zijn gedubbeld
en de eerste steekjes zijn gezet

De achterkant.

Vanaf nu geen maandag Mandjesdag meer
Er zullen tussendoor steekjes
gezet worden
en als tie nog eens een keer
klaar is laat ik hem weer zien.

De stofjes die ik gebruikte
voor deze mandjes zijn van de
Stoffenclub van Bep
(+enkele neutrale achtergrond stofjes ook van Bep)
Van tevoren geen idee hoe
dat uit zou pakken.
Het is een lekkere
 Scrab(pie)-Bep-mix
geworden.
Hij is 135x165 en er
komt geen rand omheen.

Het was een leuke manier,
vond ik, om iedere week
de drie nieuwe mandjes te laten zien
en zo na een jaar een top af te hebben.
Dit ga ik nog wel eens doen.
Met huisjes misschien.....
Ben nu even bezig met een
UFO-inhaalslag.
(zo lang ik het volhoud)


12 opmerkingen:

  1. Heel mooi, prima verdeling van licht en donker ook, heel veel plezier met het quilten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind m super geworden en het is een lekker bank-maatje qua afmeting! Geweldige achterkant ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je mandjesquilt is *G*E*W*E*L*D*I*G*!
    Veel plezier met doorquilten!
    :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi geworden en een super stofje voor de achterkant. Veel plezier met het quilten.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bravo!!! Verrassend dat het stofjes van Bep zijn. Is erg mooi geworden. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is dat jaar toch snel voorbij! En nu ook al weer de punten erin en gedubbeld! Je gaat als een speer, het wordt echte een prachtige quilt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De leuke mandjesquilt heeft een heerlijk opdebanklig-maat :-)
    Duurt dus wel even eer hij af te zien is op je blog.
    Nu misschien een huisjesquilt. Zo leuk om huisjes te maken, ben er ook net weer aan begonnen, maar wel een kleintje hoor, 12 huisjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Erg mooi ! Succes met al die steekjes !!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. veel quiltplezier! ik hou ook wel van zo'n regelmaat, op die manier raakt er echt iets af!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hij is wel erg mooi geworden ! Veel plezier met het doorpitten !

    BeantwoordenVerwijderen