donderdag 10 september 2015

Vandaag 1 jaar nadat.........


...........ik opeens de ziekte van Bell kreeg.
Het zou 6 weken tot 3 maanden duren
voordat het over kon zijn.
 
 
Jammer,
nu een jaar verder en ik heb nog
steeds last van de gevolgen.
(oa.Synkinesen)
 
Ik ben nog steeds niet gewend
aan mn 'andere' gezicht
Niet gek omdat het vorige
al 50 jaar geleidelijk met me mee
veranderde.
Als ik 'gewoon' kijk
valt het mee
maar ik moet niet lachen of eten
dan is het asymmetrisch.
De reserve/oude bril die
ik dacht tijdelijk te dragen
zal binnenkort toch vervangen
moeten worden voor een nieuw exemplaar
omdat lenzen geen optie meer is.
Nu nog bezig met
acupunctuur
misschien dat dat nog iets doet,
en eind oktober terug naar de neuroloog.
Dan zal er een afspraak gemaakt worden
om botox in te laten spuiten,
en dan niet in de rimpels;) 


6 opmerkingen:

  1. Wat lastig en vervelend Marja! Ik kan me voorstellen dat het je zwaar valt aan je 'nieuwe' gezicht te moeten wennen. Ik hoop dat de Botox een beetje zal helpen. Volgens mij ben je een opgewekt en positief mens en zal je niet bij de pakken neer gaan zitten. Sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel wat Marja......gezondheid is toch alles, weet ik uit ervaring. ik wens je er sterkte mee om dit een plekje te geven in je leven.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nog steeds de mooiste mamma van de wereld :-) X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Marja, ik wens je verder veel sterkte !
    Ik moet bekennen dat ik deze eerst even zal moeten googelen, voordat ik een beetje kan inschatten hoe het voor je moet zijn....

    BeantwoordenVerwijderen