maandag 5 augustus 2013

Vogeltjes -vervolg-

Op dit verhaaltje reageerde vriendin Marja dat zij eerder ook al eens vogeltjes borduurde, waarop ik de 2 merklapjes die zij voor mij maakte eens bekeek en op een daarvan stonden ze dus ook op:)
Deze maakte zij voor de geboorte van jongste zoon.


Ook voor oudste en middelste kind maakte zij een merklap maar omdat ze toen erg veel en lang in het buitenland verbleef en er tussen kind 1 en 2 nog geen 2 jaar zat staan deze bij elkaar op 1 lap.
Volgens mij ook uniek een broer en zus op 1 merklap.


Dank je wel Marja voor de merklappen, en ik denk dat dit de eerste waren van mijn verzameling!

6 opmerkingen:

  1. Wat een unieke lappen van je kinderen. Dat wordt loten straks tussen die twee wie de merklap mag meenemen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh gut toch, wie had gedacht dat mijn handwerkjes nog eens op een blog zouden verschijnen. Wat is dat lang geleden he?!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha.... laten Jelle en ik maar alvast beginnen met ruzie maken.
    Zou het in mijn huis beter staan of in die van Jelle?

    We kunnen natuurlijk ook aan Marja vragen of ze een nieuwe maakt.....

    X
    Loveyou memme

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bedankt voor je berichtje Marja!
    En betreft dat bakkie..hou ik me aanbevolen hoor!
    groetjes
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Laat t me weten als je de volgende keer in de buurt van Dordt bent!

      Groet,

      Verwijderen
    2. Doe ik zeker! En anders spreken we gewoon een keer af! Lijkt me erg leuk, groetjes

      Verwijderen