woensdag 10 april 2013

Rijswijk.....................

Heerlijk in m'n uppie lekker rondgelopen op de beurs in de Broodfabriek in Rijswijk.
Ik was direkt om 10 uur binnen en gelijk doorgelopen naar de antieks quilts van Dorry. Prachtig, wat zou je graag de verhalen weten die er achter zitten en er boven verteld zijn.
Op veel Blogs al foto's gezien hier een paar van mij.


detail







































detail



























detail































Dank je wel Dorry dat je ons een kijkje gunde in jouw verzameling antieke quilts!!

1 opmerking:

  1. Leuk, je laat andere foto's zien dan op de meeste andere blogs. Ik heb een paar van je foto's gepind naar mijn Pinterest-prikbord. Zo mooi vind ik de quilts.
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen